01 december 2007

Gepluimd ingezoomd.


4 opmerkingen:

Koen zei

Via, via, via kom ik nu hier terecht: een blog van een fervent wandelaar die her en der foto's trekt van ons landje. Leuk, want hier kan ik ideeën opdoen voor mijn eigen fotografie. Ik hoop hier dus veel foto's te zien van het genre rechts onderaan: zijnde die foto's van Damme die ik jammer genoeg niet kan vergroten.
Ben ook al op uw wandelsite geweest.Eveneens interessant!
Ik ben pas blogger bij Google, maar vind het inmiddels doodjammer dat het reactieformulier zo ongebruiksvriendelijk is, niet?
Groetjes,
Koen

Unknown zei

@ koen, bedankt voor de hartverwarmende commentaar, we blijven ons best doen nietwaar. Met het reactieformulier zal je helaas moeten leren leven, moest ik het kunnen veranderen graag, maar dat is nu eenmaal niet mogelijk.

Cursief Huigje zei

mooi detail

Unknown zei

@ cursief huigje, het is natuurlijk wel de natuur die hier mooi werk levert.